Perşembe, Ocak 19, 2012

KİRİT CAFE-ANKARA


Bugün öğlen benim Buffalo Wings krizim tuttuğu için Ankara Kalesinde Koyunpazarı Sokak'taki Kirit Cafe'ye gittik. Buffalo wings benim Amerika'da tanıştığım ve uzun süre Türkiye'de de aradığım bir tat. Yediğim tavuk kanatlarında aradığım tadı bulamayınca canım buffalo wings istediğinde özel sosuyla evde kendim yapıyordum. Kirit Cafe'yi (tabii ki Amerika'dan sonra) yediğim en iyi buffalo wings'in yapıldığı yer olarak söyleyebilirim.




Kirit Cafe iki katlı zevkli dekore edilmiş bir mekan. İlk girdiğinizden itibaren nezih bir yere geldiğinizi hissediyorsunuz. Açık mutfak size yemeğinizin nasıl hazırlandığını görme fırsatı sunuyor. Giriş kat berjerlerle oluşturulmuş, oturup bir kahve içesiniz geliyor ama biz açız önce karnımızı doyuralım.
 




















Zamanımız kısıtlı olduğu için açık mutfak ve berjerlerin olduğu girişi katını geçip eski kapıların kullanıldığı üst kattaki masamıza geçtik.
 
















Masaya önce ekmek, zeytinyağı ve zahter geldi. Zeytinyağına batırdığınız ekmeği daha sonra zahterle bulayınca ağzınızda lezzetli bir tat oluşuyor. Daha sonra sıcak tarhana çorbası geldi. Ev tarhanası kullanıldığını düşündüğüm çorbanın mayhoş tadı benim çok hoşuma gitti.






















Veeee sıra Buffalo Wings'e geldi :) Gerçekten söyleyecek lafım yok. Biraz acı sevenlerin mutlaka denemesi gereken bir tat. 


























Ben buffalo wings'imi yerken diğer arkadaşlar Kirit Burger yediler. Açıkçası çok lezzetli görünüyordu ama kendi yemeğimden vazgeçemedim. Normal hamburgerden ne farkı var derseniz. Hazır köfte kullanmıyorlar, kendi yaptıkları içinde fıstığın bile olduğu özel bir köfte kullanıyorlar. Kararı bakıp siz verin, ben bir dahaki sefere mutlaka deneyeceğim.



























Kirit Cafe'de fiyatlar çok uygun. Big Chef's vb diğer mekanlarda bir hamburgere 20-30 TL arası verdiğimizi düşünürsek hatta ucuz bile diyebiliriz. Kirit Burger 9 TL, Buffalo Wings ise yalnızca 7 TL
.

Kirit Cafe

Koyunpazarı Sokak No: 60 Samanpazarı  06250 Altındağ/Ankara


Tel: 312-324 09 31


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder